Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb een Compaq Presario met daarin een dvd-brander van Matshita, type UJ-840D. Nu brandt deze dvd's prima maar als ik een cd wil branden dan volgt elke keer tijdens het proces: error, leesfout, en het proces wordt afgebroken. Let wel: alleen bij cd's... dvd's geen enkel probleem.

Wat kan de oorzaak (en de oplossing) zijn?

Skysurfer

Geplaatst:

Wellicht een ander merk CD's proberen ? Je weet maar nooit, heb ook probs gehad met bepaalde merken CD's.

Ook kan het natuurlijk zijn dat ie in de CD-write modus gewoon de fout ingaat en niet goed kan calibreren. Ik zou in ieder geval even een ander merk proberen, baat het niet dan weet je in ieder geval dat het daar niet aan ligt.

succes,

Geplaatst:

Misschien moet je wat langzamer CD's branden.... Firmware upgrades zijn niet te krijgen voor Matshita, anders had dat een oplossing kunnen bieden,

Geplaatst:

Ik heb al verschillende merken cd's geprobeerd en ook diverse snelheden maar het probleem blijft.

Cd-merken die ik voorheen probleemloos kon branden doen het nu ook niet.

Het probleem bestaat ook al een tijdje; ik heb lang op internet gespeurd naar een oplossing maar nada. Wat is vreemd vind is, dat het met dvd's wel goed gaat, je zou eerder andersom verwachten.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen