Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Laptop hp pavilion ze4400.(ongeveer 2jaar oud)

Tijdens het optimaliseren van mijn accu (kalibreren) is de netstroom uitgevallen.

Nadat ik terug netstroom had is het kalibreren verder gegaan, maar nu blijkt de batterij defect te zijn.

Kan ik hier nog iets aan doen, ik heb intussen nogmaals geoptimaliseerd het lichtje gaat wel over van oranje naar groen maar ze is al na 5' leeg.

Tevens is het mij opgevallen dat de optimalisatie na 1 uur reeds uitgevoerd is, normaal 7 à 8 uur.

Mvg

Samsung 4K UHD 55 inch 7500 - 60 cm Schotel HH motor SG2100A

Geplaatst:

Dat kalibreren is bij mijn oude armada e-500 ook al eens mis gegaan en dat zonder stroomuitval....voor de kalibratie werkte de accu nog een uur en daarna 10 minuten...(werd een nieuwe accu daarna)...De accu voor jou laptop kost 105 euro...zie PM

Geplaatst:

@pollebru,

Je zou de diepvries nog eens kunnen proberen...........

De accu een paar uurtjes er in en daarna gewoon weer proberen te laden. Daarna goed ontladen door gebruik te maken van je laptop, dus alleen op de accu zonder netstroom en daarna gewoon weer opladen, gr.

Zilverster.

You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.

Geplaatst:
Citaat:
Bedankt, zal ne keer proberen.
Mvg

Ik denk dat ik hier een goede diepvries heb, na alles precies zoals hierboven aangehaald uitgevoerd (Zilvester) te hebben kan ik ongeveer een uur zonder netstroom.

Nogmaals dank

Geplaatst:

@pollebru,

Graag gedaan, hoelang kon je vroeger met de accu werken, zit je nu op het oude nivo wat betreft de tijd, of is het korter.

Als je een beetje geluk hebt en de accu een aantal keren volledig hebt leeg getrokken en opnieuw hebt geladen, kan de tijd om hem te gebruiken misschien nog wat oplopen, gr.

Zilverster.

You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.

Geplaatst:

Wel se, ik was dit ook van plan en na nog enkele male leeg te zijn heb ik al 90' bij intensief gebruik terwijl ik voor mijn diepvriesactie en stroomonderbreking amper aan 1 uur kwam. cool.gif

Mvg

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen