Gast Henri Aalten Geplaatst: 16 maart 2007 Geplaatst: 16 maart 2007 nu.nl kan ik gewoon openen, maar als ik een onderwerp aanklik, gaat er geen pagina open. Alleen de hoofdpagina wel. Waar kan of moet ik naar kijken.
Pionewbie Geplaatst: 16 maart 2007 Geplaatst: 16 maart 2007 Kijk eerst eens op Internet Explorer: link openen in nieuw venster ! en daarna op http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;Q281679 voor een blijvende oplossing.
Gast Henri Aalten Geplaatst: 16 maart 2007 Geplaatst: 16 maart 2007 Oké, nu lukt het mij ook niet om sommige pagina te openen, die het voorheen wel goed hebben gedaan. Dezelfde pagina even bij de buren geprobeert daar geen probleem.
Pionewbie Geplaatst: 16 maart 2007 Geplaatst: 16 maart 2007 Probeer eens je dns te flushen. Windows XP en 2000: Ga naar "Start" kies vervolgens "Uitvoeren" en typ "cmd" en klik "OK" In het Command Prompt venster "ipconfig /flushdns" typen en op enter drukken. Je kunt ook alles eens uitzetten en opnieuw opstarten.
Gast Henri Aalten Geplaatst: 16 maart 2007 Geplaatst: 16 maart 2007 beide mogelijkheden geprobeerd. De ellende is begonnen met het aansluiten van mijn nieuwe internet. modem Speedtouch 546 v6 De snelheid is goed, maar ik kan nu ineens een groot aantal webpagina's niet of heel moeilijk openen.
Gast Henri Aalten Geplaatst: 17 maart 2007 Geplaatst: 17 maart 2007 Het werkt ineens niet naar behoren. KPN geeft aan dat mijn internetverbinding goed is. maar na de overgang van Het Net naar KPN kan ik een heleboel sites niet meer benaderen. geen Gmail nu.nl werkt zeer beperkt, enz Ook geen Gmail via outlookexpres, wat ik voorheen bij Het Net zonder problemen wel goed had. Wat kan nu nog de oorzaak zijn. alle dingen die zijn gezecht al nagelopen. maar het blijfd waardeloos.
Gast Henri Aalten Geplaatst: 18 maart 2007 Geplaatst: 18 maart 2007 Probleem is opgelost, Inderdaat het modem is de oorzaak. Ik had nog een ouder type modem, waarvan ik wist dat deze goed werkt. Heb deze maar eens inplaats van de nieuwe er tussen gezet, gegevens er in geladen, en alles is weer bereikbaar. Ierdeen bedankt.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen