TVguy Geplaatst: 17 maart 2007 Geplaatst: 17 maart 2007 Ging onlangs op zoek naar de recentste originele firmware voor de VisionNET 7000 FCIS combo. Ik surf naar, wat ik dacht, de fabrikant HSMD om deze te downloaden. De ontvanger werd geleverd met versie 2.49. Op de de site van HSMD is alleen versie 2.23 te vinden. Na het inladen blijkt deze firmware niet te werken. Ik vraag HSMD waarom de firmeware niet werkt. Hierop komt het antwoord dat zij het merk VisionNET niet kennen. Het merk van HSMD blijkt enkel over Mvision ontvangers te gaan. Ik laat weten dat beide ontvangers toch wel erg identiek zijn aan de buitenkant. Maar ook hier krijg ik hetzelfde antwoord op terug. Zij doen alleen Mvision, geen VisioNET. Heel vreemd allemaal, vooral omdat diverse satshops VisionNet ontvangers verkopen, waarbij een foto van een Mvision ontvanger staat afgebeeld. Is de VisionNET nu een kloon van de Mvision? Of weet iemand hoe dit nu precies in elkaar zit, want ik kan even niet meer volgen. ...en waar kan ik dan wel de originele firmware terugvinden? ontvangers: Dreambox 7000 - Dreambox 8000 (openPLi) schotels: 1m draaibaar - Visiosat G4+1:(19E/13E/1E/5E/5W) - 54cm:(10E) - 60cm:(23E/28E)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen