Ga naar inhoud

Zijn de BBCi zenders gewoon zichtbaar zijn zonder speciale decoder?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Nou die zijn te zien zonder speciale ontvanger FTA dus .

wat er te zien is is erg wisselend ligt aan de drukte soms met grote sport evenementen zenden ze verschillende camera standpunten uit .maar als er niet zo veel te doen is dan zie je blauwe cijfers over het beeld lopen met geluid welke stream dit is .

soms zit er ook interactief content op maar niet te gebruiken zonder sky box ,

zover ik weet .

ze zijn daar dus eigenlijk voor bedoeld interactief.

Dreambox 800HD 90 cm noname Draaibaar openPLI powerd
Dreambox 500HD 90cm Draaibaar OpenPli powerd
2x skystar2 + Prof 7300 op draaibaar 90cm

Arriva 102 mini voor onderweg.

Geplaatst:

Met tennis vanuit Wimbledon, kan je op ieder kanaal een andere wedstrijd kijken.

Salu2, D.Quijote

M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo

Geplaatst:

En bij bijv. snooker tournooien die door de BBC worden uitgezonden verschillende partijen. Ook kun je daar de partij blijven zien als de reguliere BBC uitzending (op 1 of 2) ermee op houdt.

----------------------------

Clarke Tech ET-9000 E2, TF 7700HDPVR E2 Smartmouse, TF 7700HDPVR Titan smargo, HTPC met TT-3200-S2 en DVB-T, Visiosat A1-A2-A3-HB, SG-2100A, 78cm schotel.

Geplaatst:

Sommige decoders (zoals Humax) lezen deze echter niet in, heeft iets met de PIDS te maken, dus het kan zijn dat je er dan iets op moet vinden om ze in je lijst te krijgen.

Geplaatst:

Ik weet iig dat je bij een Dreambox de instelling dat het een data-kanaal is moet weghalen. Maar hoe dat moet weet ik helaas niet (heb een DM7025).

Geplaatst:

Op de xsat en cherokee staan ze gewoon in de lijst onder stream 1 tot 6

ET10000 4x DVB-S2, ET4000 client, OSCAM, CanaalDigitaal, TNTSat.

Reelbox AVG 3x DVB-S2, 1x DVB-T (staat nauwelijks aan)
Visiosat G3+ (28.2E-23.5E-19.2E-13E) 4x ALPS quad 0,2db, PHILIPS 55PUS9109 TV
(2x Xsat CDTV410 & Cherokee 9000 NG4 in de kast)

• 2 weken later...
Geplaatst:
Citaat:
Ik weet iig dat je bij een Dreambox de instelling dat het een data-kanaal is moet weghalen. Maar hoe dat moet weet ik helaas niet (heb een DM7025).

WIe kan mij vertellen hoe ik de data-kanaal wge kan halen op dreambox dm7025. Ik krijg ook elke kee pid meldingen op twee kanalen.

ALvast bedankt
Geplaatst:

dreamboxedit - alleen ben ik niet zeker of er een versie is die ook met de 7025 werkt .....

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen