robbieuutgrunn Geplaatst: 19 maart 2007 Geplaatst: 19 maart 2007 ik heb het probleem dat mijn reply's in kmail altijd onderaan komen te staan, heb wel eens gezocht of ik dit kan wijzigen (naar bovenaan) maar kom er niet uit. Iemand hetzelfde of een oplossing? greetz... As'n joe niks te daun hebn, dou dat den nait bie ons. 500 + 7000 + 7020 = a lot of fun
EL PIÑO Geplaatst: 19 maart 2007 Geplaatst: 19 maart 2007 Op zich hoor je ook eerst te citeren en dan te antwoorden in een mailtje, dus dat wat KMail doet is heel netjes. Zelf doe ik het áltijd met ieder mailprogramma zo, gewoon omdat het eigenlijk zo hoort. Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen.
robbieuutgrunn Geplaatst: 19 maart 2007 Auteur Geplaatst: 19 maart 2007 Je hebt helemaal gelijk, maar dat was m'n vraag niet de reden waarom ik dit wil is omdat de meeste mensen die een mail van me ontvangen hierover zitten te zeiken, meestal omdat ze hun outlook programmaatje enkel kennen en nog niet verder hebben gekeken. Om deze tegemoedt te komen wil ik m'n antwoorden bovenaan gooien. greetz... As'n joe niks te daun hebn, dou dat den nait bie ons. 500 + 7000 + 7020 = a lot of fun
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen