Gast Geplaatst: 19 maart 2007 Geplaatst: 19 maart 2007 Hallo, Ik heb laatst van mijn vader een 45 cm Technisat-schoteltje gekregen. Nu overweeg ik om over te stappen naar Canal Digitaal en de kabel de deur uit te doen. Nou heb ik mij laten vertellen dat je voor ontvangst van Canal Digitaal een speciale LNB nodig zou hebben? Kan iemand mij dit bevestigen en zo ja, welk type zou dit dan moeten zijn? Groet, Tommy.
Jap Geplaatst: 19 maart 2007 Geplaatst: 19 maart 2007 Nee, onzin. Er is wel sprake van een Astra1/3 monoblock, omdat CD ook op Astra 3 uitzend. Maar da's voorlopig niet nodig... AZBoxHD : 19.2 - 23.5 - 28.2 (T55) DSR2210 : 19.2 - 28.2
Gast Geplaatst: 19 maart 2007 Geplaatst: 19 maart 2007 OK. Bedankt. Ik ga binnenkort eens kijken voor een ontvangertje. Groet, Tommy.
W3ird_N3rd Geplaatst: 19 maart 2007 Geplaatst: 19 maart 2007 Citaat: Nee, onzin. Er is wel sprake van een Astra1/3 monoblock, omdat CD ook op Astra 3 uitzend. Maar da's voorlopig niet nodig... Dan zit je over een aantal maanden toch zonder regionalen. Daarbuiten is het voorlopig waarschijnlijk inderdaad niet nodig, HDTV wellicht maar da's pas eind dit jaar en lang niet iedereen heeft daar behoefte aan. Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen