Ga naar inhoud

bullitproof ftp server

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hallo allemaal,

een vraagje:

Windows xp sp2

bullitproof ftp server v 3.2.1(build26)

ik heb op m´n server t progamma bullitproof ftp server draaien,nu heb ik bv 10 clienten die kunnen downloaden zitter er bv 4 op dan word de m´n upload snelheid door 4en gedeeld,maar ik wil een totale limiet invoeren

Bv: er mag totaal 20,000kb/s bij mij geupload worden hoe kan ik dit instellen?

Bij bullitproof ftp server kun je per client die ratio instellen dus bv 10,000kb/s ,maar ik wil dat als er bv 1 client op zit 20,000kb/s kan downloaden ,zitten er 4 clients op dan per client 5,000kb/s etc.

Dus de vlieger gaat niet op als ik elke client appart moet instellen want dan haal die alleen de ingestelde download snelheid ,en zitten er bv 10clients op dan loop me upload bv naar de 1mb en dat wil ik dus voorkomen

Is er misschien iemand die bekend met bullitproof server ? of kun je in windows zelf een max upload instellen ,of is daar een proggie voor,of is er een andere ftp server die dus in z´n geheel ongeacht de aantal clienten de download(mijn upload) is in testellen ipv per client?

ik hoor t graag

Geplaatst:

Ik gebruik Filezilla server en daar kan je per gebruiker en totaal maximaal invoeren. Of dit in bullitproof ook zit weet ik niet maar anders kan je , als je bullitproof wilt blijven gebruiken, Netlimiter proberen. Daarmee kan je een maximale up en download instellen.

Groeten Thomas

Rule #1 Good computers don't go down.

Rule #2 There is no such thing as a good computer.

Geplaatst:

per gebruiker instellen schiet dus niet op zoals ik zei ,zitten er 10 clients op dan schiet als nog de limiet omhoog ,en als er 1 client op zit krijg hij niet de voledige snelheid als ik de totale upload snelheid in zou kunnen stellen

maar bedankt voor je reaktie

Geplaatst:
Citaat:
Ik gebruik Filezilla server en daar kan je [color:"red"] per gebruiker en totaal maximaal invoeren. [/color] Of dit in bullitproof ook zit weet ik niet maar anders kan je , als je bullitproof wilt blijven gebruiken, Netlimiter proberen. Daarmee kan je een maximale up en download instellen.

Lezen is een kunst...

TechniSat Digicorder HD S2 Aston 1.07 | TS CryptoWorks

Astra 1,2,3,HB | CDS Fam HD, SkyLink Multi HD

KDL-32P3000 | Onkyo 5.1 receiver

HTC HD2

Vakantie: Extreme Hornet STR Ucas 3.0 - 4xLNB

Geplaatst:

ja sorry ,zie t ja ,

maar keb t al, ik heb netlimiter ff gezocht en geinstaleerd en werkt top ,je kan dan oa bullitproof een max geven helemaal top dus

thnx voor de reakties

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen