Ga naar inhoud

telefoonnummer en e-mail adres gevraagd door CD, maar waarom?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik wil mijn CD-formulier insturen, maar nu staat er een de mogelijkheid om een telefoonnummer en e-mail in te vullen.

Wat voor voor of na -delen heb je daar aan?

Kan ik mijn telefoonnummer en e-mail zonder te bellen naderhand nog aanpassen?

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

Geplaatst:
Citaat:
Ik wil mijn CD-formulier insturen, maar nu staat er een de mogelijkheid om een telefoonnummer en e-mail in te vullen.

Wat voor voor of na -delen heb je daar aan?

Kan ik mijn telefoonnummer en e-mail zonder te bellen naderhand nog aanpassen?

Tegenwoordig wordt op elk formulier een email adres gevraagd. Telefoon nummer is standaard. Email ben ik altijd voorzichtig mee. Ik heb een soort van Spam me yahoo account. Deze gebruik ik altijd voor dit soort zaken en 1x in de week leeg ik de rotzooi die erop komt. Voor de serieuzere zaken heb ik mijn GMail.

Ik denk dat CD je email vraagt voor de nieuwsbrief. Hoef je niet in te vullen. Zowel telefoon als email kan je altijd wijzigen, maar hoeft niet. Ik denk niet dat ze je zullen bellen en als je daadwerkelijk de nieuwsbrief krijgt ben je ook een uitzondering.

Groet, JJK
Geplaatst:

Oh ze kunnen je best bellen hoor! Ik kreeg een telefoontje een paar weken na het afsluiten van een abo. Een enquete. Helaas was de verbinding verbroken voor de eerste vraag gesteld kon worden. Ik weet nog steeds niet of dat aan mij lag of iets anders, terugbellen deden ze ook niet.

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Geplaatst:

Hoe en waar kan ik mijn telefoonnummer en e-mail adres wijzigen?

Krijg je een eigen toegangspagina, of bellen via 0900?

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

Geplaatst:

Wist ik niet. Ik dacht dat je je alleen op de nieuwsbrief kon abonneren. Echter voor het telefoon nummer zal je ze dan toch moeten bellen. Waarom is mij een vraag. Mij hebben ze nog nooit gebeld en is voor mij ok niet nodig.

Groet, JJK

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen