Gast Henri Aalten Geplaatst: 21 maart 2007 Geplaatst: 21 maart 2007 Nadat ik mijn USB Bluetooth Sitecom heb geinstalleerd, en ik wil weer naar internet, dan wil mijn computer via de Bluetooth een internetverbinding gaan maken, in plaats van via de netwerkkaart. Kan ik ergens een keus maken tussen deze 2, hoe en waar?
verkerkbr Geplaatst: 22 maart 2007 Geplaatst: 22 maart 2007 Goede morgen, ik heb de keerzijde van dit probleem. Als standaard start mijn ethernet verbinding op. Als ik een blue-tooth verbinding wil maken met mijn GSM telefoon dan werkt het niet. Ik heb mij niet in de details hiervan verdiept. Omdat als ik de netwerk ethernet stop zet en daarna bluetooth opstart dan werkt blue-tooth wel. Kennelijk gaan beide dingen niet samen. Je zult het automatisch opstarten van blue-tooth derhalve moeten stoppen. De omgekeerde volgorde zoals op mijn notebook is wat logischer. Waar het automatisch opstarten zit in je systeem, hangt af van wat er voor OS draait. Groet, Bram
Gast Geplaatst: 22 maart 2007 Geplaatst: 22 maart 2007 Nou bij mij werken beide prima samen. Ik denk dat je het toch in de instellingen van de BT / netwerkkaart moet zoeken. Misschein is er een optie waarmee je BT niet met het internet wordt verbonden. Groet, JJK
Gast Henri Aalten Geplaatst: 23 maart 2007 Geplaatst: 23 maart 2007 Moet ik dan ergens iets instellen, of wijzigen ?
Gast Geplaatst: 23 maart 2007 Geplaatst: 23 maart 2007 Ik kan je dit helaas niet zeggen, daar mijn laptop naar de garage is. Volgens mij kan je ergens in je BT instellingen zeggen of je BT contact moet zoeken met een modem, maar bind me er niet aan vast. Groet, JJK
Gast Henri Aalten Geplaatst: 25 maart 2007 Geplaatst: 25 maart 2007 Het lijkt er op dat de Bluetooth een verbinding wil maken. Als ik het internet op wil, probeert eerst de bluetooth verbinding te krijgen. Hierdoor kom ik dan niet meer op internet.
theparasol Geplaatst: 25 maart 2007 Geplaatst: 25 maart 2007 Kijk eens bij internetoptions -> verbindingen. Ook prioriteit van de netwerkadapters bij adapters and bindings correct instellen wil nog wel eens helpen.
Gast Henri Aalten Geplaatst: 26 maart 2007 Geplaatst: 26 maart 2007 Ik heb nog eens gekeken naar internetopties, en naar netwerkverbinding. Maar ik zou niet weten wat ik daar moet wijzigen, of installen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen