tuupje_nl Geplaatst: 21 maart 2007 Delen Geplaatst: 21 maart 2007 Ik heb een DB 500S hier staan van een vriend. Op het moment dat ik deze box ping (-t oftewel continu) gaat de helft van de pakketten verloren. Op dit moment zit er Pli Garnet in. Als ik het originele DMM image erop zet lijkt er minder pakcet loss te zijn. Als ik mijn eigen DM 500 op dezelfde kabel hang met ook Pli Garnet dan is er 0% packet loss. Ik heb ook al de voeding vervangen, levert geen resultaat op. Probleem blijft Lijkt dus op een deels defecte ethernet interface. Opsturen maar? Of..... Wat zou Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MR_B Geplaatst: 21 maart 2007 Delen Geplaatst: 21 maart 2007 ik denk dat het opsturen wordt. Een beetje van mezelf en een beetje van jullie.... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ome Merde Geplaatst: 22 maart 2007 Delen Geplaatst: 22 maart 2007 Op dit moment zit er Pli Garnet in. Als ik het originele DMM image erop zet lijkt er minder pakcet loss te zijn hmmm, dat zou toch iets softwarematigs kunnen zijn. probeer als laatste test eens Gemini 3.40 erin te knallen. welke emu gebruik je ? camd3 toevallig ? merDe deze ruimte is te huur Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
tuupje_nl Geplaatst: 23 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 23 maart 2007 Ik heb de box inmiddels weer aan die de betreffende eigenaar meegegeven en aangeraden het apparaat te gaan ruilen. De gebruikte cam was mgcamd 1.18 Bedankt voor de reacties Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen