Poetsdoekje Geplaatst: 22 maart 2007 Geplaatst: 22 maart 2007 Hallo, Enige tijd heb ik ergens iets gelezen, over een Diashow op TV, ik kan het alleen niet meer vinden. Ik heb heeeeel veeeeel foto's en die wil ik op een DVD zetten en deze dan op een standalone DVD player afspelen zodat ik het op TV kan bekijken Ra, Ra, wie heeft goede raad groeten van poetsdoekje P.S. Ik gebruik voor al het brand-werk Nero versie 6 xxxx En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Morgothzz Geplaatst: 22 maart 2007 Geplaatst: 22 maart 2007 Memoriesontv is een heel prettig programma. Hiermee kan je ook leuke overgangen maken en er een muziekje onder zetten. Ook Photo2DVD Studio is een goed programma. Een gratis variant is Picasa ik heb deze zelf niet getest maar volgens hun kan het daarmee ook. Citaat: Brand uw foto's op cd of dvd voor uw archief. Met Picasa kunt u eenvoudig uw afbeeldingen veiligstellen door ze op cd of dvd te archiveren. Picasa toont zelfs de afbeeldingen waarvan nog geen back-up is gemaakt, zodat u absoluut geen fouten maakt met uw afbeeldingen. Geef cadeau-cd's met diavoorstellingen. Maak heel gemakkelijk cd's met diavoorstellingen voor vrienden en familie. Regards 'Life Is A Joke'
opzolder Geplaatst: 22 maart 2007 Geplaatst: 22 maart 2007 Afhankelijk van de mogelijkheden van je DVD-speler kan het genoeg zijn om alle foto's op een data-DVD te branden. Onze betrekkelijk simpele DVD-speler met DivX-mogelijkheid (Aristona ADV 430, ca. 50 euro) vertoont ze dan gewoon allemaal achter elkaar. Groeten van de zolder.
Psychosammie Geplaatst: 22 maart 2007 Geplaatst: 22 maart 2007 Ik gebruik ProShow. Is niet gratis. Je kan de tijd per dia instellen; Leuke overgangen; Muziekje eronder (werkte niet 100% goed); Meer shows per DVD met een menu erbij; Extra teksten bij een foto zetten; Grapjes als inzoomen; Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
Thomas2000 Geplaatst: 22 maart 2007 Geplaatst: 22 maart 2007 Ik gebruikt ShowMe. Werkt ook prima. DVDSanta werkt ook prima. Groeten Thomas Rule #1 Good computers don't go down. Rule #2 There is no such thing as a good computer.
ronaldsl Geplaatst: 23 maart 2007 Geplaatst: 23 maart 2007 Hoi, Met Pinnacle Studio kun je je foto's importeren. Je kunt aangeven hoeveel seconden de foto's in beeld moeten blijven staan. Je kunt ook in 1 keer tussen alle foto's een gewenste overgang zetten. Muziekje eronder... en fikken maar... (ik doe niet anders..) (oh ja.. en natuurlijk zaken als meerdere menu's enzo) groet.
Hellum Geplaatst: 23 maart 2007 Geplaatst: 23 maart 2007 de meeste standalone dvd spelers herkennen zelf ook wel JPG en JPEG bestanden, gewoon op een standaard datadvd branden en het moet werken. Gerard If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience. -George Bernard Shaw
jeevanhoof Geplaatst: 23 maart 2007 Geplaatst: 23 maart 2007 hoi, je kan het ook met windows movie maker. Programma zit gewoon bij je windows. mvg dreambox two , BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra VU+ solo2 met defecte tuners
Poetsdoekje Geplaatst: 26 maart 2007 Auteur Geplaatst: 26 maart 2007 Citaat: Hoi, Met Pinnacle Studio kun je je foto's importeren. Je kunt aangeven hoeveel seconden de foto's in beeld moeten blijven staan. Je kunt ook in 1 keer tussen alle foto's een gewenste overgang zetten. Muziekje eronder... en fikken maar... (ik doe niet anders..) (oh ja.. en natuurlijk zaken als meerdere menu's enzo) groet. Dank je voor de tip ronaldsl, werkt prima, dacht dat je met Studio alleen maar video's kon bewerken. Ik heb een leuke diashow gemaakt die prachtig op de TV te zien is, geweldig groeten van poetsdoekje En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen