Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Sinds de laatste update (heb een 9280 van CD) en of het daar wat mee te maken heeft weet/denk ik niet heb ik regelmatig last van het niet kunnen ontvangen van gedecodeerde programma's. Mijn Aston 1.07 2.14 geeft dan aan dat het om een gedecodeerd programma gaat en dus geen beeld geeft; ja fijn maar ik heb gewoon een betaald CD-abonnement. Ik zet hem dan uit en weer aan; ga dan weer naar bijv. ned 1 maar geeft dan weer hetzelfde aan (gecodeerd programma); kies dan bijvoorbeeld voor BVN die ik dan gewoon kan ontvangen en vandaaruit gaat het dan weer goed. Dan kan ik weer ook de CD-zenders ontvangen. Ben ik de enige?

Xtrend ET9000

Multytenne Twin

• 2 weken later...

Geplaatst:

Ik weet inmiddels wat de oorzaak was; het moet iets te maken hebben gehad met het feit dat ik een quattro LNB heb en dus de 9280 met 2 kabels heb aangesloten; maar onlangs bleek dat een van deze kabels geen signaal meer gaf; sinds ik dit gerepareerd heb is alles weer in orde. Ik kwam hier achter omdat, terwijl ik aan het kijken was en ik een programma op een andere zender wilde opnemen, ik ineens niet meer alle zenders kon ontvangen.

Xtrend ET9000

Multytenne Twin

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen