Gast Geplaatst: 23 maart 2007 Geplaatst: 23 maart 2007 Hallo iedereen! Een klein vraagje. Ik heb een Stab motor aangesloten op mijn 5500, en dit werkt uitstekend, ik kan veel kanalen ontvagen, allemaal hartstikke leuk. Mijn vraagje gaat over de lijst met satellieten in de TF. (installation -> usals settings -> satellite name) Die lijst is toch hopenloos uit de tijd? Kan ik dit niet updaten? of in elk geval de namen van de satellieten wijzigen? En nog beter zou zijn dat ook al de settings van de satellieten geupdate zou worden (dus de transponder freq enzo) Ik heb de laatste fw in het apparaat gerkegen via een ota update. Maar deze lijst van satellieten in niet bijgewerkt. Alvast vriendelijk bedankt! John
Melle Geplaatst: 23 maart 2007 Geplaatst: 23 maart 2007 Wat je nodig hebt is een settingseditor, daar kun je diverse dingen mee aanpassen. Die kun je via usb gebruiken maar ook serieel aan je pc of laptop. Op de site van Topfield Korea staat wel een editor. Melle DM500HD, Funke 99cm & StabHH120 & Smart Lnb, Funke 68cm & Duo Lnb Quad.
Gast Geplaatst: 23 maart 2007 Geplaatst: 23 maart 2007 Bedankt voor je reactie Melle! Nu heb ik het in de gaten gekregen. Nu heb ik eigenlijk nog een settingslijst nodig. Ik heb een lege-settingslijst gevonden voor de 5500, maar die is al weer een beetje oud. Nog even verder zoeken naar een nieuwe. Misschien heb je nog een idee waar ik deze kan downloaden?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen