Unetwork Geplaatst: 23 maart 2007 Geplaatst: 23 maart 2007 Wat Metropar al post hier, ik zou aan de kabel denken. Want vele malen word een seriele kael voor een nulmodem aangezien. Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
pcvdsleet Geplaatst: 23 maart 2007 Auteur Geplaatst: 23 maart 2007 +ik ben nu zo ver dat ik er in kom maar de goede software niet heb denk met de nokia serial download server bvd 2000 nom 1.3 die er ingezet blijft bootlooder b2-00uns knipperen resette helpt niet wat nu
pcvdsleet Geplaatst: 23 maart 2007 Auteur Geplaatst: 23 maart 2007 Citaat: +ik ben nu zo ver dat ik er in kom maar de goede software niet heb denk met de nokia serial download server bvd 2000 nom 1.3 die er ingezet en de settings lijst 1 januarie 2007er in gezet blijft bootlooder b2-00uns knipperen resette helpt niet wat nu
Jan Ambers Geplaatst: 24 maart 2007 Geplaatst: 24 maart 2007 Gewoon met Nokia serial download hetzelfde opnieuw doen, je gaat steeds een stap verder en plots zit die er helemaal in. Ik geloof dat het 14 stappen zijn... Snap niet dat het via de seriële poort niet ging, en nu ineens wel???? Snap nog minder dat het via de BDM interface niet ging en nu via de seriële wel???
metropar Geplaatst: 24 maart 2007 Geplaatst: 24 maart 2007 als boot loader knippert wil dit zeggen dat er helemaal geen software inzit maar de box dus gewoon leeg is met alleen maar de bootloader erin gewoon zoals ik zij transbox en binnen 10 min staat alles erin gr metropar VU+ DUO met Blackhole 1.7.8 +hbbtv .dreambox7000,500plus,nokia 9500, nokia9600 ,dbox2
pcvdsleet Geplaatst: 24 maart 2007 Auteur Geplaatst: 24 maart 2007 Citaat: als boot loader knippert wil dit zeggen dat er helemaal geen software inzit maar de box dus gewoon leeg is met alleen maar de bootloader erin gewoon zoals ik zij transbox en binnen 10 min staat alles erin gr metropar metropar wat zet ik er dan het beste in settings van 1 januari die ik gekregen had krijg ik er niet in wat kan ik het beste doen met de transbox welke zettings lijst en wat nog meer piet
metropar Geplaatst: 24 maart 2007 Geplaatst: 24 maart 2007 hangt ervanaf wat je wil met de box als het gewoon is voor de nl zenders met een irdeto2 kaart kan je er noman of dvb 2000 beta8 inzetten wil je er een seca2 kaart ingebruiken komt er iets meer voor kijken wat voor cam zit er in de box een amon of nog een irdeto cam ?? aan transbox kan ik je wel helpen maar vertel eerst eens wat de bedoeling is gr metropar VU+ DUO met Blackhole 1.7.8 +hbbtv .dreambox7000,500plus,nokia 9500, nokia9600 ,dbox2
pcvdsleet Geplaatst: 24 maart 2007 Auteur Geplaatst: 24 maart 2007 Citaat: hangt ervanaf wat je wil met de box als het gewoon is voor de nl zenders met een irdeto2 kaart kan je er noman of dvb 2000 beta8 inzetten wil je er een seca2 kaart ingebruiken komt er iets meer voor kijken wat voor cam zit er in de box een amon of nog een irdeto cam ?? aan transbox kan ik je wel helpen maar vertel eerst eens wat de bedoeling is gr metropar het er zit een irdeto2 kaart in en irdeto kam ik wil er dvb2000 beta 8 wil ik er wel inhebben met een zender lijst die ik er dan in kan zetten piet
metropar Geplaatst: 25 maart 2007 Geplaatst: 25 maart 2007 als je mij via pm je email stuurd stuur ik je vandaag transbox en de benodigde software en de uitleg hoe het moet zal de software en settings al in transbox plaatsen zodat het proggen nog gemakelijker wordt gr metropar VU+ DUO met Blackhole 1.7.8 +hbbtv .dreambox7000,500plus,nokia 9500, nokia9600 ,dbox2
Gast Geplaatst: 26 maart 2007 Geplaatst: 26 maart 2007 Bij compoorten is het meestal de software. MM9500 met laptop en USB/COM converter , Win XP HE werkt alleen als ik DVBedit98 gebruik. Nieuwere versies geven een melding dat de Nokia niet reageert. Ook opletten dat het compoort-nummer correspondeert met het nummer in de software. Bij de laptop zonder compoorten is het laagste nummer dat ik via USB krijg COM4. Andere USB poorten geven een hoger COM-nummer. Op een andere PC met compoort en met WinXP prof werkt alle software goed. Overige settings van de poort als hier boven.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen