Ga naar inhoud


iemand ervaring met orange adsl in spanje


freak

Aanbevolen berichten

hoi

heeft iemand hier ervaring met orange adsl in spanje

ik heb namelijk telefonica 1mb

maar bij orange hebben ze een aanbieding van 6mb voor helft wat ik nu betaal

ik heb alleen geen zin om zonder internet te gaan zitten

dus heeft iemand enige ervaring met orange adsl in spanje?

bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites


Daar kan ik je boeiende verhalen over vertellen, ik had eerst een 24 uurs inbelverbinding voor 23 euro per maand, toen kreeg ik een telefoontje verleden jaar april of ik over wilde stappen op asdl 1 MB voor zo'n 30 euro per maand. Ik heb dat aanbod aangenomen, maar het bleek toch 43 euro per maand te zijn, dus alles geannuleerd, maar intussen hadden ze ma al overgezet naar ADSL wat ik niet wilde, ik kon wel terug naar mijn oude inbelverbinding maar dat ging niet meer met mijn oude e-mail adressen. Dus kreeg ik een nieuw e-mail adres. Afgelopen december werd er gebeld aan de deur, een bezorger met een pakje, jawel een nieuw modem en een contract voor ASDL 1 MB voor 25 per maand inclusief gratis telefoon gesprekken voor heel Spanje. Na een half uur met de helpdesk te hebben gesproken bleek dat ze een fout te hebben gemaakt, ik kon wel terug naar mijn oude verbinding, maar je raad het al weer met een nieuw e-mail adres. Ik kreeg toen na wat gepraat te hebben 3 maanden 50 % korting en er werd verzekerd dat die 25 euro niet verhoogd zal worden. Ik heb dus nu ASDL 1MB en heb ook al 2 maanden 50% korting gehad. Sinds ik die verbinding heb, heb ik geen problemen ondervonden, of enige vorm van storing. Ik zou wel even controleren of het geografisch bij jouw kan, anders krijg je misschien een veel hoger bedrag of een lagere snelheid. Wel is het natuurlijk zo, dat het goedkoper dan telefonica is.

 

Salu2, D.Quijote

 M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedenk wel dat je bij Orange de eerste 3 maanden €10,- per maand betaald en daarna

€20,- /maand.

Ik zou als ik jou was eens bij Ya.com kijken, daar heb je een 20 MB verbinding voor Telefoneren + Internetten voor €19,95 + IVA , heb je Telefonica ook niet meer nodig.

Ik heb 4 jaar lang Ya.com gehad in Spanje en was er zeer over te spreken; het werkte altijd, zelfs met die gammele koperen kabels boven de grond bij mij in de Campo.

"That's another fine mess you've got me into"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...