Ga naar inhoud


[TF7700 HSCI] Probleem bij gebruik van 2 cams


Gast markb74

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik heb nog maar net een 7700 HSCI, pracht apparaat!

 

Heb alleen probleem met het gebruik van 2 cams tergelijkertijd.

Of ik nu de combinatie matrix (UCAS) samen met diablo of seca 1.05 samen met diablo gebruik, op een gegeven moment blokkeerd de ontvangst van CDS (kaart zit in ucas of seca). Ik krijg dan de melding dat er ofwel geen signaal is of het programma gecodeerd is.

 

Zou het kunnen dat de Diablo het altijd "wint"? Heb wel gemerkt, dat als ik wat sneller zap het ook op FTA kanalen voorkomt.

 

Iemand raad?

 

Groetjes,

 

Mark

Link naar reactie
Delen op andere sites


Waarom het kaartje niet gewoon in de Diablo ???

Bij mij geen problemen met 2 modules.

Let wel, Diablo zit in de onderste en de Aston in de bovenste "gleuf".

 

Cooper.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je voor de tip.

 

Ik heb gisterenavond dat ook een geprobeerd en dat werkt inderdaad. Gek genoeg zapt het ook sneller als de CDS kaart in de diablo zit.

 

Maar, ik blijf het raar vinden dat het bij mij niet samen gaat. Op een gegeven moment loopt de 7700 eigenlijk vast en geven zelfs FTA uitzendingen de melding dat het om een gecodeerde zender gaat of er geen signaal is. Aan en uitzetten helpt dan wel, maar is niet echt een oplossing.

 

Misschien wordt dat fenomeen verholpen met een volgende firmware update van Topfield.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Diablo en T-Rex modules zijn over het algemeen overheersend in de meeste merken ontvangers. Als je één van deze twee modules in de ontvanger stopt en je propt er een tweede CI naast dan wil deze in de meeste gevallen niet gezien worden door de satellietontvanger.

 

Dit schijnt wat te maken te hebben met de opgenomen stroom van deze CI modules. Deze neemt bij twee modules ook een beetje stroom af van de andere module zodat deze niet of niet geheel goed meer werkt. Tenminste dat is me eens uitgelegd door medewerker van een importeur van een bepaald satellietmerk die daar ook last van had.

Satwatcher

---------------------------------------

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Is de Diablo ook geschikt voor HD ??

 

Ik wil graag een Premiere Flex kaart gaan gebruiken

(als ik eraan kan komen) en hoorde dat de b.v. de

AlphaCrypt niet geschikt is voor HD, de T-Rex wel,

 

Groeten

 

Jeroen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...