planetbitworld Geplaatst: 24 maart 2007 Geplaatst: 24 maart 2007 Zijn er meer mensen die problemen hebben met het omzetten van de de setopbox pakket naar het 1 euro abbonement? Ondanks opsturen van formulieren geen reaktie terug. Mischien een vraag aan canaldigitaal waarom dit niet malijker kan? Ik neem aan dat ze prima kunnen zien dat je medere abbonementen hebt op een adres waarom kan dit niet autmatisch worden omgezet? 2X Sab triple hd, Wavefield T55 met Sirius,hotbird, Astra 19.2 en 23.5, 1x maxdigital xp1000, familiepakket.
Gast Geplaatst: 24 maart 2007 Geplaatst: 24 maart 2007 Ik heb noot problemen gehad. Ik heb een brief gestuurd met wat ik wilde en het werd keurig voor elkaar gemaakt.
Rick Hunter Geplaatst: 26 maart 2007 Geplaatst: 26 maart 2007 Ik heb dit zelfs telefonisch dit kunnen regelen. Prima service. Gr. Rick
Rico H Geplaatst: 26 maart 2007 Geplaatst: 26 maart 2007 De kaarten moeten werkelijk onder het zelfde klantnummer geregistreerd staan, alleen hetzelfde adres is niet voldoende... Dus als je de kaarten niet tegelijkertijd hebt gekocht en aangemeld, dan moet je eerst beide kaarten op 1 klantnummer krijgen, hiervoor vind je op de website een formulier. Als dit is gelukt, kun je (ook via internet) ervoor zorgen dat 1 kaart naar het 1 euro pakket gaat, mits je op de andere kaart minimaal het basispakket hebt. Rico Xtrend ET9500 Openpli, Xtrend ET6000, Wavefrontier T55 met positie's 3e,9e,13e,19e,23e en 28e
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen