Joecks Geplaatst: 24 maart 2007 Geplaatst: 24 maart 2007 Mischien ligt het wel aan mijn instellingen oid maar als ik de zoekfuctie gebruik kan ik niet het dreambox forum doorzoeken , begint bij mij met Humax... Dreambox en Dgstation staan er bijvoorbeeld niet tussen... Hoe komt dit ? Joecks VU+ duo + Triplesat + FamilieHD Image, telkens weer wat anders.. Momenteel : Blackhole + Tunisiasat addon 3.0 Skin : Army Gradient HD
Thomas2000 Geplaatst: 24 maart 2007 Geplaatst: 24 maart 2007 Ja je hebt gelijk. Coderings systemen is ook niet helemaal compleet. Als je er toch wilt zoeken kan je bij google het volgende intikken: zoekterm site:sat4all.com Bij zoekterm vul je uiteraard wat anders in. Groeten Thomas Rule #1 Good computers don't go down. Rule #2 There is no such thing as a good computer.
Gerdy Geplaatst: 24 maart 2007 Geplaatst: 24 maart 2007 Citaat: Dreambox en Dgstation staan er bijvoorbeeld niet tussen... Dat is fijn opgemerkt van jou! Het ligt zeker niet aan jouw instellingen maar eerder een "bug" in onze programmatie en er wordt naar gekeken om dit euvel te verhelpen! Gerdy
Joecks Geplaatst: 24 maart 2007 Auteur Geplaatst: 24 maart 2007 graag gedaan..... Joecks VU+ duo + Triplesat + FamilieHD Image, telkens weer wat anders.. Momenteel : Blackhole + Tunisiasat addon 3.0 Skin : Army Gradient HD
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen