Ga naar inhoud

[TF5000PVR] na download PVR>PC vaak een 0 kb file.

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

IK heb mijn Topfiels nu twee jaar. En sinds midden afgelopen jaar "DVR Studio" op mijn Pc om de opnames op DVD's te branden. Ik haal de bestanden van de reciver op de PC met Altair. Af en toe zet ik een file over, Altair doet alles normaal (verloopbalk/resttijd etc), maar na afloop heb ik een O kb bestand op de harde schijf. Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?.

Geplaatst:

Heb ik ook regelmatig last van gehad. Volgens mij gebeurt dit als met Altair de file naar een wat dieper liggende directory op je PC wordt gekopieerd. Probeer het eens naar de rootdir van je schijf (bv. C:\) , dan zou het wel goed moeten gaan. Daarna de file naar de gewenste dir moven.

Technisat Multytenne; Triax 55cm; Topfield 5000PVR 160GB; Technotrend S2-3200 CI; P5W DH Deluxe; E6600@3.3GHz; 2*Team Xtreem 1GB; PC6400@PC5867; Asus Geforce 8800 GTX; Linksys WRT54GS v1/DD-WRT v23SP2

Geplaatst:

zorg dat de filenaam geen rare tekens bevat. Je kunt hiertoe voor het downloaden de file via altair op de topfield hernoemen to een simpele filenaam.

Echostar LT8700, Topfield 5000PVR en Dreambox 800HD via multiswitch op een draaibare Echostar 120cm en vaste Visiosat tri-sat schotel met Invacom en Smart LNBs

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen