sprookje Geplaatst: 25 maart 2007 Geplaatst: 25 maart 2007 hallo, kaart weer geactiveerd! vraagje : mijn interne server is voorzien van de tvhome kaart maar is alleen aangesloten aan mijn interne netwerk voor aansturing naar 2 andere dreamboxen in huis, dus niet aan mijn kabel signaal. Dit heeft 2 jaar goed gewerkt. Moet de server dreambox ook een kabelsignaal hebben? Geeft tvhome iedere maand een update of pas na geruimere tijd zoals nu misschien na 2 jaar? bedankt voor je reaktie! gr sprookje only go for the best!PLI 2x DM800HDse en 1x DM500HD 2x Multytenne schotel
DRG Geplaatst: 25 maart 2007 Geplaatst: 25 maart 2007 was dat toevallig gisteravond ? mijn kaart hield er ook mee op.. even camd3 gedraaid vannacht en ik heb weer beeld. Diverse meuk... maar dat boeit niemand toch..
Jippelskea Geplaatst: 26 maart 2007 Geplaatst: 26 maart 2007 Kaartje is bij mij ook al uitgevallen van zaterdag op zondag. Zal vanvond Camd3 ook eens even aan t werk zetten. Wel vreemd dat er meerder kaarten tegelijk mee stoppen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen