Ga naar inhoud


[TF6000PVR] Kan ik de silverlinetap zonder problemen gebruiken?


Manfred1

Aanbevolen berichten

Ik ben in het bezit van een TF 6000PVR 160GB met aston 2.1700 module.Kan ik de silverlinetap zonder problemen gebruiken? Zo ja welke versie moet ik dan hebben.Welke taps kan ik nog meer instaleren zonder problemen? Ik heb er diverse geprobeerd maar volgens mij zijn deze bij uitstek alleen voor TF5xxx geschikt.

Azbox HD premium plus.HD 1Tb Firmware de laatste

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ja dat klopt maar er zijn toch een aantal aspecten die voor mij vreemd zijn.Als eerste is als ik de ontvanger aan zet samen met tv heb ik soms een beeld met veel gele kleur.Ik moet dan op toets 4 (schotelantenne simbool)van de afstands bediening van de TF 6000 drukken om beeld weer normaal te krijgen.Deze toets is normaal gesproken voor het schakelen tussen ontvanger en vidiorecorder.Misschien dat iemand weet of dit een instelfout is? Verder gaat het laden van de EPG data ook niet altijd even lekker maar dit zou ook ergens anders mee te maken kunnen hebben.Ik had nl. voor het installeren van Silverline ook al last van dat de TF 6000 vast loopt op het moment van binnen halen EPG.Weet iemand of hier al een oplossing voor is.

Azbox HD premium plus.HD 1Tb Firmware de laatste

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...