Gast Geplaatst: 26 maart 2007 Geplaatst: 26 maart 2007 Na een half jaar meegelezen te hebben en lekker geklooit met mijn twee pioneers (alles gelukt) heb ik nu een vraag over deze ontvanger, deze heb ik gekregen met de mededeling hij doet het niet meer je mag hem hebben. hij geeft alleen de mededeling init meer niet. is hier nog wat aan te doen of is het einde verhaal.
Gast Geplaatst: 28 maart 2007 Geplaatst: 28 maart 2007 De melding "INIT" komt meestal bij een koude start van de receiver. Het klopt dat de melding soms blijft staan, maar is direct te verhelpen door met de afstandsbediening een andere zender te kiezen. In het slechtste geval op de standy knop drukken en een tien seconden wachten om vervolgens de receiver weer aan te zetten. Lukt dit alles niet, dan weet ik het ook niet meer.
lemoi Geplaatst: 28 maart 2007 Geplaatst: 28 maart 2007 Ik ken dit fenomeen niet, ik heb oek een DSR2000 maar nog nooit dit gezien. Weet je wat de vorige gebruiker er mee gedaan heeft voordat dit probleem optrad? Beter 1 sateliet in de lucht dan 10 in de hand Philips 7072, 2000, 5400 (7005) Kathrein CAS90,UAS485 + een paar andere LNB's H126 kabel, Matrix reborn, revolution, ORF
Gast Geplaatst: 28 maart 2007 Geplaatst: 28 maart 2007 Volgens vorige eigenaar alleen kijken, erg drukke man die (en dat geloof ik wel)er totaal geen interesse in heeft om er mee te spelen. de melding komt direct na het inschakelen toetsen drukken reageerd hij niet op groet Wil
lemoi Geplaatst: 29 maart 2007 Geplaatst: 29 maart 2007 je zou zeggen iets met de software (of kapotte hardware). De boot part begint wel maar komt niet verder. Ik weet helaas niet waarmee ie begint en hoe ie verder zijn "init" doorloopt. Helaas zie ik geen optie. Maar goed ik ben dan ook geen expert Beter 1 sateliet in de lucht dan 10 in de hand Philips 7072, 2000, 5400 (7005) Kathrein CAS90,UAS485 + een paar andere LNB's H126 kabel, Matrix reborn, revolution, ORF
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen