puk5600 Geplaatst: 26 maart 2007 Geplaatst: 26 maart 2007 ik krijg continu als ik naar mijn dns browse dan krijg ik de config van mijn router. heb TCP 80 open staan. maar het werkt niet.
puk5600 Geplaatst: 26 maart 2007 Auteur Geplaatst: 26 maart 2007 ik zie nu dat het van buiten af wel goed komt omdat er mensen zijn ingelogd. maar hoe krijg ik mijn forum nu te zien zonder mijn lan ip in te vullen.
Thomas2000 Geplaatst: 26 maart 2007 Geplaatst: 26 maart 2007 Misschien wan request oid uitzetten van je webinterface in je copperject/router. Dan reageert die niet op oproepen van buitaf. Groeten Thomas Rule #1 Good computers don't go down. Rule #2 There is no such thing as a good computer.
puk5600 Geplaatst: 27 maart 2007 Auteur Geplaatst: 27 maart 2007 nou heb ik iets gedaan wat niet moest. ik denk dat ik het admin account eruit heb gegooit. ik kan er nog wel in komen maar verder kan ik niets meer.
Gast Geplaatst: 29 maart 2007 Geplaatst: 29 maart 2007 Bekend euvel van de copperjet (ik heb 'm zelf ook), dat-ie doorgeluste poorten alleen maar van buitenaf doorlust, en niet als je het externe IP van binnenuit aanroept. Op andere poorten dan 80 hetzelfde liedje, dus met de webinterface heeft het weinig te maken. Het is niet alleen de copperjet die dit fout doet trouwens, het gaat bij wel meer routers en modems mis. Past gewoon geen NAT toe op intern verkeer, ook al komt het op het externe IP aan, hij blijft het als intern verkeer zien door de fysieke interface waar het op aankomt. Je kunt als workaround misschien een hosts-file op je vaste lokale PC's zetten, die je externe dns-naam naar het lan ip van je eigen webserver verwijst. En wat betreft het account eruit gooien ; gewoon resetten gok ik zo.
puk5600 Geplaatst: 30 maart 2007 Auteur Geplaatst: 30 maart 2007 account prob is solved alleen dat poort probleem niet er komen zon 300 connectie van verschillende pc's via die poort. niet van één wanip maar allemaal verschillend. global ip (mijn eigen wanip) internal ip (ip van server) poort UDP (28001) dus ik zou weer een ander modem moeten vragen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen