koorknaap Geplaatst: 27 maart 2007 Geplaatst: 27 maart 2007 beste satvrienden Sinds december 2006 ben ik nagenoeg helemaal over op Ubuntu. Ik zag dat pet123 weeer een nieuwe lijst had gemmakt en ben benieuwd of iemand weet hoe ik deze mbv Ubunto in de Humax krijg. Als er geen native programma beschikbaar is ga ik met Wine proberen om humbox aan de gang te krijgen mvg Koorknaap Onderzoek het nieuwe, maar vergeet het oude niet. Er is al veel uitgezocht; je moet het alleen weten te vinden.
koorknaap Geplaatst: 9 april 2007 Auteur Geplaatst: 9 april 2007 Ik heb inmiddels met Humax smartsuite de settings in ieder geval uit de humax gehaald. Hiervoor heb ik wine onder Ubuntu gebruikt. Het is wel traag, maar het werkt. Onderzoek het nieuwe, maar vergeet het oude niet. Er is al veel uitgezocht; je moet het alleen weten te vinden.
opzolder Geplaatst: 11 april 2007 Geplaatst: 11 april 2007 Settings van Humax naar PC gaat ook onder Windows traag. Omgekeerd gaat een stuk sneller, vermoedelijk ook onder Ubuntu. Groeten van de zolder.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen