TokeMUp Geplaatst: 9 april 2007 Geplaatst: 9 april 2007 Citaat: Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig hoeveel mensen op dit moment via DVB-T naar de VRT kijken. Als dat een redelijk aantal is (zal wel weer niet met al die kabel), dan is er wellicht een kans dat de commerciëlen FTA gaan op DVB-T om meer mensen te bereiken. Het zou prachtig zijn, maar wishful thinking vrees ik.. Daar zou je wel eens van kunnen verschieten. De meeste beseffen het wel is waar niet! 1. heel veel binnen schippers 2. tuckers zijn ook niet onweetend 3. heel veel hotel en camping/bungalo park gasten De laatste groep beseft het niet, vanwegen de modulatie op het privé coax netwerk. Wij doen toch wel wekelijks een installatie bij hotels of parken van een nieuwe infrastruktuur van ontvangst en dan wordt DVB-T gekozen voor één en canvas/ketnet. Als daar in de toekomst nog zenders bij komen zal er met zekerheid upgrades volgen. mvg
polle58 Geplaatst: 9 april 2007 Geplaatst: 9 april 2007 Ik kijk via satelliet, maar nu mijn tv het begeven heeft, heb ik bij aankoop van nieuwe toch maar voor een model gekozen dat een DVB-T ontvanger inbegrepen heeft, (die bestaan dus ook en niet alleeen in de duurste prijsklasse) je weet nooit waar dat goed voor is....
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen