Gast Geplaatst: 28 maart 2007 Geplaatst: 28 maart 2007 Ik heb sinds een maandje of zo het probleem dat mijn monitorbeeld 'koud' te laag staat. Bijna de hele statusbalk valt dan weg. Naar 10 minuten of zo alles weer goed (dus als je 'm omhoog bijstelt moet je 'm na 10 minuten weer omlaag bijstellen). Erg irritant. Het is een IIYama VMPro 450 (oud beessie maar nog prima beeld). Is hier iets aan te doen? Uitstoffen of iets? Potmeter vervangen of zo? Of kiepen en een Samsung 214T aanschaffen?
jeevanhoof Geplaatst: 28 maart 2007 Geplaatst: 28 maart 2007 waarschijnlijk (bijna zeker) een elco die slecht is. Je kan eens kijken of er geen bol staat. Anders zal het met een bus koudspray en/of een haardroger zoeken zijn. mvg dreambox two , BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra VU+ solo2 met defecte tuners
Gast Geplaatst: 29 maart 2007 Geplaatst: 29 maart 2007 Bedankt voor de suggestie. Ik zal 'm vh weekend eens openschroeven. Een goeie uitstofbeurt kan denk ik ook geen kwaad (nadeel van op hout stoken: stof!)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen