Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb weer een Nokia gekocht, maar deze heeft een betanova software. Als ik hem wil opgraden met Nokia SerialServer dan krijg ik err 55. Klinkt alsof de bootloader vervangen moet worden, maar dan heb ik dus een BDM interface nodig.

iemand in het oosten die me kan helpen?

Martin

Easyvdr based VDR 1.7.29 server met als clients S100 & Kreatel vip 1710 / 1960 en hopelijk snel een Raspberry Pi

Geplaatst:

Niemand? Dan moet ik er maar een bestellen, met die BN software kan ik echt nix.

Zijn er nog meer mensen die er een zoeken, PM me maar ff, kan ik er meer tegelijk bestellen.

Martin

Easyvdr based VDR 1.7.29 server met als clients S100 & Kreatel vip 1710 / 1960 en hopelijk snel een Raspberry Pi

Geplaatst:
Citaat:
Niemand?

Martin

Martin , is Nijmegen een optie ?

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Geplaatst:

Hoi,

bedankt voor het aanbod, maar Nijmegen is nogal een stukje rijden.

Ik wist dat je er een had, maar hoopte dat er dichter bij nog iemand was. Maar ik heb besloten om er een aan te schaffen komt nog wel een keer van pas. 10 euro (+verzendkosten) kan er nog wel af.

Martin

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen