Gast Geplaatst: 28 maart 2007 Geplaatst: 28 maart 2007 Ik heb hier een dreambox 500S en een Multimedia ontvanger van tele 2 staan. Gezien het feit dat mijn vriendin niet altijd hetzelfde wil kijken als ik heb ik een probleem Beide apparaten zijn aangesloten via de scart aansluiting op mijn tv in de woonkamer. Nu wil ik graag zowel het beeld van Tele en dat van de dreambox op mijn laptop hebben. De laptop heeft wel een S-Video aansluiting. Is het mogelijk om een S-Video kabel naar de latop te leggen. Zodat ik beide apparaten kan bekijken Wie kan mij helpen
Snurker Geplaatst: 28 maart 2007 Geplaatst: 28 maart 2007 Kijk naar de droomdoos via het netwerk en sluit de Tele-dinges aan via de SVHS Snurker ( Straks zijn meer behangers nodig om OLED schermen tegen de wand te plakken)
wammeswaggel Geplaatst: 29 maart 2007 Geplaatst: 29 maart 2007 Ik heb zo mijn twijfels over die S-VHS aansluiting van de laptop: dat zal eerder een uitgang zijn dan een ingang. Mvg, wammes. Ik lees veel dus ik hoef niet veel te posten.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen