Murdock Geplaatst: 29 maart 2007 Geplaatst: 29 maart 2007 Beste Canal Digitaal, Waarom activeren jullie niet de ondertiteling op basis van teletekst? Je kunt die PID toch koppelen aan de betreffende teletekstpagina, bijvoorbeeld 888. Op die manier ben je niet afhankelijk van teletekst voor ondertiteling, dit kan vooral op sommige PVR's en slechthorende mensen die geen teletekst in hun TV hebben zitten een oplossing zijn. Receiver: VU+ Solo 4K Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)
Gast Geplaatst: 29 maart 2007 Geplaatst: 29 maart 2007 Citaat: Beste Canal Digitaal, Waarom activeren jullie niet de ondertiteling op basis van teletekst? Je kunt die PID toch koppelen aan de betreffende teletekstpagina, bijvoorbeeld 888. Op die manier ben je niet afhankelijk van teletekst voor ondertiteling, dit kan vooral op sommige PVR's en slechthorende mensen die geen teletekst in hun TV hebben zitten een oplossing zijn. Dit werkt toch wel zo dat er een keuze is he? Ik wil dit graag zelf bepalen. Groet, JJK
Gast Geplaatst: 29 maart 2007 Geplaatst: 29 maart 2007 Dat wil ik ook wel weten, bij Zone club/reality en extreme sports krijg ik de ondertiteling er rechtstreeks op. Bij Ned1 etc zou ik dit niet willen...
beurse Geplaatst: 29 maart 2007 Geplaatst: 29 maart 2007 Je krijgt het toch alleen automatisch erbij als je zelf aangeeft dat je receiver dat moet doen? Bij mijn Premiumx 7100PGU kan ik het in ieder geval instellen (aan/uit en welke taal de voorkeur heeft)
Gast Geplaatst: 29 maart 2007 Geplaatst: 29 maart 2007 maar op de originele flipsen kun je dat niet per kanaal instellen!
Gast Geplaatst: 30 maart 2007 Geplaatst: 30 maart 2007 Ik heb weleens gevraagd of die bij TV-5 monde europe zou kunnen (hebben ook NL ondertiteling) : kon niet.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen