EasySat Geplaatst: 30 maart 2007 Geplaatst: 30 maart 2007 Ik probeer sme 7.1 op een laptop te zetten, maar de installatie blijft steken met de volgende tekst: Initializing harware... storage network audio_ Iemand een oplossing?
RobbieT Geplaatst: 31 maart 2007 Geplaatst: 31 maart 2007 Heb je de media check gedaan? Is de schijf goed? Anders zou je het volgende nog kunnen proberen. Als je een andere PC hebt waar die schijf in kan zou je daarop kunnen installeren en dan de schijf terug plaatsen. Dat werkt gewoon met SME server, heb ik al meerdere malen gedaan. CanalDigitaal, blijf met je vingers van onze opnamemogelijkheden af! Xtrend ET-9000, Samsung HD322HJ 320Gb, OpenPLi 2.1 Visiosat G4 Quadro, Astra 19.2, Hotbird 13.0, Astra 28.2, Astra 23.5
EasySat Geplaatst: 31 maart 2007 Auteur Geplaatst: 31 maart 2007 Citaat: Heb je de media check gedaan? Is de schijf goed? Anders zou je het volgende nog kunnen proberen. Als je een andere PC hebt waar die schijf in kan zou je daarop kunnen installeren en dan de schijf terug plaatsen. Dat werkt gewoon met SME server, heb ik al meerdere malen gedaan. Yep, alles gedaan, maar zonder positief resultaat. Hij blijft bij audio hangen. In de bios bij deze Toshiba komt geen audio optie voor, dus deze kan ik ook niet uitschakelen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen