Gast Geplaatst: 30 maart 2007 Geplaatst: 30 maart 2007 Tijdens m'n zoektocht viel het mij op dat er zo weinig berichten zijn over de Eycos 55.12 pvrh. Zijn er hier ook mensen met ervaring me deze reciever? Vind ook maar twee site die ze verkopen(NL) [color:"red"] onderwerp aangepast [/color]
Gast Geplaatst: 31 maart 2007 Geplaatst: 31 maart 2007 Hallo, Heb sinds 3 maanden de Eycos 55.12 pvrh. Bevalt prima, alleen geen Nederlandse handleiding en inderdaad weinig over te vinden, behalve een site in Duitsland, overigens een zeer goede site, maar ja je moet wel duits kunnen lezen. Groetz, Rob
Satlook Geplaatst: 31 maart 2007 Geplaatst: 31 maart 2007 Er staan nog wel wat Eycos berichten in het Echostar/Arion forum http://www.sat4all.com/forums/dosearch.php DM8000 HD - Newnigma VU+ duo - PLI Triple dragon - PICmod cronbear1 image Echostar 7000 viaccess Gregorian 120 & 90 cm Visiosat bisat
Gast Geplaatst: 31 maart 2007 Geplaatst: 31 maart 2007 Rolf, Zit er wel een engelse handleiding bij of allen duits? Werk hij goed met CD / aston dual? Satlook, Over de 55.12 kan ik er niets vinden, behalve iets met firmware. Dus geen info over de ontvanger zelf.
Gast Geplaatst: 31 maart 2007 Geplaatst: 31 maart 2007 ja er zit wel een engelse handleiding bij, maar aangezien de menu's allemaal nederlands zijn, kom je er met een beetje spelen ook wel uit. Ik heb zelf een Aston met de cd kaart erin en dit werkt goed. Mooie machine en kan erg veel. Groetz, Rob
planetbitworld Geplaatst: 31 maart 2007 Geplaatst: 31 maart 2007 Grootste voordeel van de Eycos 55.12 is de upscaler. Deze zorgt voor upscaling via de hdmi uitgang van de sd kanalen. Vooral bij goedkopere en oudere plasma/lcd tv met slechte upscaler is het beeld in eens stukken beter. Maar ook bij de betere tv's is het beeld net even iets strakker als bij andere ontvangers. 2X Sab triple hd, Wavefield T55 met Sirius,hotbird, Astra 19.2 en 23.5, 1x maxdigital xp1000, familiepakket.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen