Gast Geplaatst: 1 april 2007 Geplaatst: 1 april 2007 Ik heb gisteren dus xp weer opnieuw geinstalleerd, maar ik ben vergeten de username te wijzigen, en nu wordt ik telkens aangemeld als Administrator. Nu is het mijn vraag is het mogelijk om Administrator in bijv. francis te wijzigen? zonder een nieuwe useracount te hoeven aan te maken? groetjes
Tonskidutch Geplaatst: 1 april 2007 Geplaatst: 1 april 2007 Als het een XP-Pro is wel mogelijk via beleidsregels / policy rename administrator account Maar eigenlijk niet aan te raden daar het veel verstandiger is om een francis erbij te maken als gebruiker is al vaak besproken dat je met een superuser<>administrator enkel voor beheer moet aanmelden en voor dagelijks gebruik een user<>francis met beperkte rechten hebt. chiao Traces Of You Anoushka Shankar, Norah Jones
Gast Geplaatst: 4 april 2007 Geplaatst: 4 april 2007 Daar is dus een handig eenvoudig progje voor , ik zal hem als bijlage toevoegen.
Hellum Geplaatst: 4 april 2007 Geplaatst: 4 april 2007 gewoon: Start, uitvoeren, intypen: control userpasswords2 dan klik je op geavanceerd (het tabblad) dan nog een keer op die andere geavanceerd klik dan op gebruikers en rechtermuisknop bij administrator en klikken op naam wijzigen. mvg Gerard If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience. -George Bernard Shaw
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen