Gast Geplaatst: 1 april 2007 Geplaatst: 1 april 2007 ik heb vandaag geprobeerd een irdeto module te updaten van v 1.06 naar v 1.10 maar nu geeft hij een melding dat de smart card er niet in zit? de update ging zonder problemen met de laptop in pcmcia slot ik heb geprobeerd om de software nog een keer te laden maar dat lukt niet en v1.11 laden lukt ook al niet heeft iemand soms ervaring hier mee? is de update b v weer terug te draaien naar v1.6 ? of is dit het einde van het modul
Gast Geplaatst: 2 april 2007 Geplaatst: 2 april 2007 Je kunt de kaart effe uithalen en weer indoen en terug in je reciever stoppen;) Groet.
maxloader Geplaatst: 2 april 2007 Geplaatst: 2 april 2007 Ik heb hem zelf ook geupdate naar v1.10. Als de update goed is gegaan dan moet die de kaart herkennen. Probeer eens de ontvanger uit te zetten, dan module er uit vervolgens de ontvanger aan zonder module, en helemaal laten opstarten. Vervolgens de ontvanger weer uit en module er in met kaart, dan de ontvanger weer aan. Grt Max Live life to the Max(loader)
Gast Geplaatst: 2 april 2007 Geplaatst: 2 april 2007 hallo bedankt voor de reactie ik heb jullie raad opgevolgt maar helaas helpt dit niet de module wordt keurig herkend door de ontvanger maar geeft in het in het ci menu aan dat er geen card in zit in een andere module v 1.11 (paars uitvoering) werkt de de card wel maar deze module laat zich slecht initialiseren in mijn topfield 6000 pvr en met de v 1.6 (zilver blauwe uitvoering )had ik het probleem dat met zappen een paar keer op een avond de boel vast liep
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen