Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Weet iemand of er een mogelijkheid is om een laptop die geen tv out heeft, toch op een tv aan te sluiten.

Dus een vga to composiet converter of iets dergelijks?

Of een over USB lopende tv out verbinding?

Ik heb al ns wat op internet gezocht, maar ik vind niet veel, terwijl men mij vertelt heeft dat ze wel moeten bestaan.

Geplaatst:

Zoek eens op Trust Televiewer. Ik heb hier nog zo'n apparaatje liggen, maar geen idee van de status. Ooit eens uit rommel bak op een PCdumpdag gevist. Dus zonder voeding en kabels. Als ik er aan toe kom zal ik hem vanavond wel even testen.

Als hij werkt hoor je nog wel van mij.

Succes Albert_H.

PS. Ik heb net even vlug gekeken, maar jammer genoeg geen beeld op de composiet uitgang. Dus waarschijnlijk lag hij met reden in die rommelbak. tongue.gif

Nextwave Plus 2500SUC met Canaal Digitaal kaart en penta 1.09, PCTVsat, Skystar 2, Skystar 1 CI, Technotrend V 1.3, DEC3000, 80cm schotel met twin LNB draaibaar op een SM3D12.

• Moderator
Geplaatst:

je hebt van die converters. Ik heb een provision tv-tuner kastje waar je van je pc monitor een tv van kan meken. daar zit ook een vga aansluiting op om je pc op de monitor of op een composiet door te lussen. dus pc,composiet,tv -> vga of vga naar composiet.

Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl 

Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen