Con Geplaatst: 3 april 2007 Geplaatst: 3 april 2007 Zaterdag is weer de satdag voor de Strong 8000 en de equivalenten. Ik ben uitgenodigd om de Strongs te patchen. Mijn oproep in deze is: Wie heeft er een actuele 100% goed werkende kanalenlijst met de volgende specificaties: - Strong 8000 bedoeld voor 1 LNB, 2 LNB's of rotor - Strong 8100 bedoeld voor 1 LNB, 2 LNB's of rotor Let wel, hij moet beproefd zijn anders onstaan er alleen maar teleurstellingen na de patch-beurt, en wie wil dat nu? Als iemand iets heeft laat hij/zij dit dan naar mij mailen en ik open daar tijdelijk een apart E-mail adres voor te weten: convandoornik@solcon.nl Geef a.u.b. duidelijk aan voor welke Strong dit is en welke uitvoering (1 LNB, 2 LNB's (of meer) of rotor. Op voorhand wil ik iedere input van harte bedanken voor de bereidwilligheid opdat satdag weer een waanzinnig succes wordt. Bijzonder vriendelijke groeten, Con. Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen