Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hangt van je ontvanger af he. Originele module met nieuwe software werkt aardig, Matrix Reborn werkt ook wel, Aston 1.07 is vaak aangeraden en werkt ook goed maar is duur. Xcam met seca2 software erop loopt met CDS uitstekend en werkt in bijna iedere ontvanger, werkt vast ook met TVV.

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Geplaatst:

heb een dreambox en de interne sloten zijn al voorzien van andere kaartjes die zeker niet in een CI zullen werken

Geplaatst:

Met de Dreambox heb ik geen ervaring, maar het zou me verbazen als een Matrix Reborn er niet in werkt. Dat is een goedkope vrij goede CAM.

Aston 1.07 zapt iets sneller maar is wel erg veel duurder. Met de nieuwe software is de officiële module misschien ook een optie.

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Geplaatst:

ik meen dat CCcam 1.7 goed werkt met de TVV kaart. Niet nodig dus om de CI te gebruiken.

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Geplaatst:

Wat ik graag zou weten is WELKE CI modules werken met TVV, graag met vermelding van de software versie.

En dan bedoel ik dat je zelf zo'n module zitten hebt en dat je kan bevestigen dat de maandelijkse updates goed binnenkomen.

Ik zal dan maar zelf de aanzet geven.

- Aston 1.07 of hoger met 2.14 software of hoger.

Update voor deze CI is te vinden via de TVV website

- Mediaguard CI CanalDigitaal& TV Vlaanderen

Werkt stukken beter met de nieuwe software die sinds vorige week uit is.

Update voor deze CI is te vinden via de TVV website

Maar er zijn nog zo veel andere modules die ik helemaal niet ken, en waarvan de ene beweert dat het werkt en de andere dat het niet werkt.

Ik heb geen ervaring met Matrix toestanden, laat staan dat ik weet welke versie nu wle en welke nu niet met TVV werkt.

En omdat het met Canal Digitaal werkt wil niet zeggen dat het ook met TVV werkt, kijk maar naar het Aston probleem. Daar deden de maandelijkse updates het niet, dat is nu met de nieuwe software opgelost.

Vandaar, ik zou dus graag een overzicht hebben van wat er in the field momenteel getest is.

Wie zet hier even duidelijke info neer ?

Geplaatst:

Wanneer je een derde cardreader nodig hebt kan je ook een mastera op de seriele poort van je Dreambox aansluiten. Kan goedkoper uitvallen als je die nog ergens in de kast liggen hebt.

==================================================

Hoe meer je weet, hoe meer je weet dat je niets weet!

• 4 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen