Gast Geplaatst: 13 april 2007 Geplaatst: 13 april 2007 Inderdaad prachtige EPG. Ik heb hier gisteren 3 films mee opgenomen. Ging allemaal prima. Vanacht descrambled met als optie de originele versie te verwijderen. Nu staat er in de PVR gen enkele film meer. De disk toont 142 van de 152Gb vrij, dus 10Gb wordt rgens voor gebruikt. Enig idee? Groet, JJK
Gorefest Geplaatst: 13 april 2007 Geplaatst: 13 april 2007 Citaat: Inderdaad prachtige EPG. Ik heb hier gisteren 3 films mee opgenomen. Ging allemaal prima. Vanacht descrambled met als optie de originele versie te verwijderen. Nu staat er in de PVR gen enkele film meer. De disk toont 142 van de 152Gb vrij, dus 10Gb wordt rgens voor gebruikt. Zijn je voedings/hdd/opstart problemen opgelost? Hang hem eens via USB aan je PC en kijk een op de HDD Gigablue Quad Plus 2x DVB-S2 2x DVB-C
Gast Geplaatst: 13 april 2007 Geplaatst: 13 april 2007 Hi, Op dit moment zijn de problemen inderdaad opgelost. Na enkele pogingen: reset, format, aan-uit-aan-uit, etc. nieuwe FW erop gekregen en sindsdien schakelt hij niet meer vanzelf uit. Ik heb hem aan de USB gehangen en daar toont de disk ook geen files. Groet, JJK
DeBeek Geplaatst: 13 april 2007 Auteur Geplaatst: 13 april 2007 Probeer eens in je PVR lijst via de tuner een nieuwe map aan te maken, Soms krijg je dan de files weer terug.
Gorefest Geplaatst: 13 april 2007 Geplaatst: 13 april 2007 Als je in de AV map via USB niets ziet zijn ze toch echt weg helaas. Waarschijnlijk is er toch iets met je voeding waardoor je ontvanger vanacht is gereset en daarbij is waarschijnlijk het filesysteem beschadigd. Gigablue Quad Plus 2x DVB-S2 2x DVB-C
Gast Geplaatst: 13 april 2007 Geplaatst: 13 april 2007 Klinkt op zich logisch, maar mijn ontvanger deed nooit een reset. Hij schakelt gewoon uit en moet door er de strook eraf en erop te zetten weer aangezet worden. Ik heb gisteren nog een film gekeken die op de schijf stond en vanochtend was deze verdwenen. Dat kan toch niet? Groet, JJK
Peter F de M Geplaatst: 16 april 2007 Geplaatst: 16 april 2007 Fout van niet werken EPG op Duitse zenders ontdekt. De Duitse zenders staan in een favorieten lijst, in de fav lijst haalt hij de EPG niet op, echter in de alle kanalen lijst haalt hij de EPG wel op, en daarna staat de EPG ook in de FAv lijst. Raar?
Gerard 76 Geplaatst: 20 april 2007 Geplaatst: 20 april 2007 Als ik op de OK toets druk,en daarna 2 keer op een pijl-toets, dan reset de 5020 zich en krijg ik het blauwe echostar scherm te zien, alvorens ie zich weer opstart. Kweet niet of dat een 1215 bugje is, maar 't is wel lastig als je gauw even 20 kanalen vooruit wilt.
Gast Geplaatst: 21 april 2007 Geplaatst: 21 april 2007 Citaat: dat ie een weekje bij Echostar heeft gestaan vanwege de voeding (die kapot was). Heb je daarvan een prijsindicatie? Ik vraag me af of ik mijn defecte ontvanger misschien beter naar een lokale reparatiewerkplaats kan brengen als mijn voeding defect blijkt te zijn. Groeten, Bob
Leon-Prins Geplaatst: 22 april 2007 Geplaatst: 22 april 2007 kan iemand mij op weg helpen? krijg de pvr5020 maar niet geladen met nieuwe firmware, ik ben een leek,en doe dit voor de eerste keer, Zou ook graag handleiding in het Nederlands zien, is toch duidelijker. Bijvoorbaat dank
Kilometervreter Geplaatst: 22 april 2007 Geplaatst: 22 april 2007 Hallo Leon, Als je de ontvanger aansluit op je PC met een USB-kabel zie je de ontvanger staan als een extra harde schijf. (PVR) Als je daar op dubbelklikt krijg je (uit het hoofd) 4 mapjes waaronder het mapje firmware. Daar kopieer je de nieuwe firmwareversie naartoe. Vervolgens haal je de USB kabel uit de PC en druk je op de afstandbediening van de ontvanger op de PVR-knop.Je komt dan in het opname scherm. Als je in dit scherm zit druk je 2x op het knopje met het pijltje naar rechts. Er staat dan rechtsboven in de hoek S/W. Je ziet dan als het goed is ook het bestandje staan wat je met je USB-kabel hebt geladen.Vervolgens selecteer je de gewenste firmware en bevestig je met "ja". De ontvanger zal de nieuwe firmware laden en opnieuw opstarten. Overigens er is al weer een nieuwere versie 1219. Deze is hier in een ander topic op Sat4all te downloaden. Suc6 ! Rene Echostar 5020 PVR + Strong 8000 +80 cm Wok + Motor+Alps Twin LNB + Abo+X-cam+Aston 1.5
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen