Gerrit1967 Geplaatst: 5 april 2007 Geplaatst: 5 april 2007 Zòu hier graag via dit forum meer gegevens willen uit wisselen met mensen die momenteel ook in het bezit zijn van de tf 4010. 1 Er zit geen UHF aansluiting meer op deze ontvanger wat ik zeker een gemis vind 2 De teletekst is niet geheel beeld vullend 3 Als ik de niveua/kwaliteit vergelijk met die van de tf 4000 dan zit er bij de signaal balk zeker een verschil van 10%, dit is bij de tf 4000 87% en bij de tf 4010 74%. dit vind ik een opmerkelijk detail. Dit is een begin hoop dat er reacties en ervaringen van andere mensen komen. Edit : ben er ook inmiddles dat PIP niet werkt, terwijl ze aangeven dat dit er wel in zit
Endeavour Geplaatst: 18 april 2007 Geplaatst: 18 april 2007 1 bedoel je UHF of RF? Missen van een RF uitgang vindt ik ook een gemis i.v.m. doorlussen naar boven. Een RF modulator is toch nog vrij duur. Kan je net zo goed een goedkope videorecorder kopen (heb ik niet meer staan) maar dan heb je weer een apparaat erbij. 2 Ja, en? TT kijk ik bovendien altijd via mijn tv 3 is een hele globale indicator en bij geen ontvanger hetzelfde PIP werkt prima, behalve bij twee gedecodeerde kanalen (dus één moet FTA zijn) Verder nooit problemen gehad met opnames. Meerdere opnames tegelijk gaat prima. Veel ontvanger voor weinig geld. Keep sending 'm up! VU+Duo op Pli, Amiko 8900 Alien, Visiosat Bisatellite G4 + 17/8 multiswitch (en op reserve een TF 4000plus)
Gast Geplaatst: 19 april 2007 Geplaatst: 19 april 2007 Ik heb helaas veel problemen met mijn 4010plus. Krijg steeds de meldingg 'Geen signaal' terwijl er wel degelijk een signaal is. Ergens anders in dit forum zijn meer gebruikers die hier last van hebben. Tot nu toe heb ik nog niets gehoord over een oplossing. Afgezien van dat is het een prima apparaat... maar ja....
Gast Geplaatst: 21 april 2007 Geplaatst: 21 april 2007 Klopt het is een schande dat het bekijken van opnames zoveel problemen geeft. Dit produkt wordt wel volop verkocht terwijl het de producent geen ruck scheelt op het allemaal goed werkt. Er wordt niets aangedaan met updates. Te vergeleken met de topfield 4000 een waardeloos ding. Ik hoop dat er snel een software update komt want ik ben dat kreng spuugzat.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen