Timm1983 Geplaatst: 5 april 2007 Geplaatst: 5 april 2007 Hallo allemaal Iets wat me al een hele tijd opviel is dat er op mijn laptop Acer Aspire 5672WLMI geen aansluiting is voor een nullmodemkabel, kan dat? Of bestaat er eventueel een tussenstuk om eventueel toch ergens een nullmodemkabel te kunnen aansluiten, want ik zou graag nog eens willen werken met DVBEdit. Alvast bedankt voor een antwoord. Timm1983 Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.
Gast Geplaatst: 5 april 2007 Geplaatst: 5 april 2007 Ja tegenwoordig is alles usb. Dus dat wordt een usb to serial. En bijna alle merken laptops hebben dat!
Tonskidutch Geplaatst: 5 april 2007 Geplaatst: 5 april 2007 het kan dat je usb to serial wilt gebruiken maar men moet ook eventueel rekening houden met wat je wilt doen met een nulmodem kabel niet alle programma's die communiceren via nulmodem kabel accepteren die conversie usbTOserial bijvoorbeeld met het dreamup programma voor het flashen van een dreambox kan dit enkel met serial serial aansluiting. cheers The Crying Cowboys Aaron Rux
MagicOnline Geplaatst: 5 april 2007 Geplaatst: 5 april 2007 Als je goede drivers hebt zal hij hem gewoon als com(1) zien geen probleem dus met dreamup. CDS: Wij bieden goede beeldkwaliteit, dat u geen goed beeld heeft ligt niet aan onze bandbreedte.
Timm1983 Geplaatst: 6 april 2007 Auteur Geplaatst: 6 april 2007 Hallo allemaal Ik heb dus helaas geen dreambox, maar gebruikers van een Nokia 9500s, kan ik met mijn laptop Acer en DVBEdit settings laden en nieuwe software in mijn ontvanger. Timm1983 Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen