Johan45 Geplaatst: 6 april 2007 Geplaatst: 6 april 2007 Mijn Top abonnement is tussentijds in prijs verhoogd. Het contract dat ik met CanalDigitaal voor 12 maanden aanging ging uit van een maandbedrag van € 39,95 voor het Top pakket. Eind maart is er nu echter € 42,50 afgeschreven dus € 2,55 meer dan waar ik het contract met CanalDigitaal mee aanging. Er is (nog) geen sprake van een nieuwe periode, het contract loopt in juli af. Is dit een vergissing of is dit gebruikelijk bij CanalDigitaal.? Vult u rustig aan !!!
Jack100 Geplaatst: 6 april 2007 Geplaatst: 6 april 2007 Volgens mij is het zo als ze tussentijds de prijs verhogen dat je dan zo van het contract af kan want je heb de afspraak op papier staan en daar mogen hun volgens mij ook niet van afwijken. AZbox Premium HD Plus VuDo+ volledig nederlands pakket
Johan45 Geplaatst: 6 april 2007 Auteur Geplaatst: 6 april 2007 Ik zoek geen excuus om van mijn Top abonnement af te komen, het contract ga ik voor 12 maanden aan en daar wil ik mij wel aan houden. Overigens had ik al eerder een excuus om mijn abonnement tussentijds te beëindigen. Door het niet meer ondersteunen van mijn CanalDigitaal goedgekeurde Echostar DSB2000 was daar al reden genoeg voor. Een goede werking is dan immers niet meer gegarandeerd. Vult u rustig aan !!!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen