Gast Geplaatst: 6 april 2007 Geplaatst: 6 april 2007 Sinds vannacht 00:30 krijg ik steevast "Gecodeerd Kanaal" te zien bij NASN. Hebben meer mensen hier last van of is dit een individueel probleem. Hiervoor kreeg ik NASN wel te zien. Ik heb het entertainment pakket dus dat moet het probleem niet zijn.
Gast Geplaatst: 6 april 2007 Geplaatst: 6 april 2007 En inmiddels doet die het weer. Toeval? Iig gebeurt het wel vaker dat het midden in de nacht uitvalt, hopelijk gebeurt dit niet vaker aangezien vele wedstrijden 's nachts live zijn ivm tijdverschil. edit: blijkbaar zijn er nogal wat problemen om de zender er om de haverklap uitligt.
jedeje Geplaatst: 6 april 2007 Geplaatst: 6 april 2007 Seconde of 25 op zwart toen ik 'm net opzette, daarna beeld met zo nu en dan een korte freeze. Lijkt nu weer OK te zijn. Grtz JeDeJe ---------------------------- Clarke Tech ET-9000 E2, TF 7700HDPVR E2 Smartmouse, TF 7700HDPVR Titan smargo, HTPC met TT-3200-S2 en DVB-T, Visiosat A1-A2-A3-HB, SG-2100A, 78cm schotel.
Gast Geplaatst: 7 april 2007 Geplaatst: 7 april 2007 Ik heb sinds gisterenavond beeld. FF andere zenderlijst erin gezet. Leuke zender lijkt me.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen