Ga naar inhoud

is het mogelijk een DGS-image in multiboot te draaien met enigma in flash ?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Zal volgens mij niet lukken, de multi-boot is op basis van enigma drivers, de DGS drivers zijn toch anders...

VU+ Duo2 met  4x DVB-S2 / 2x Dual DVB-S2 Tuner. Plugin remote channel stream converter

Wavefrontier T90. 6x Google TV Android 4K clients.

• 3 weken later...
Geplaatst:

Ik zou ook heel graag willen weten of ik DGstation sofware en een andere image samen kan gebruiken dmv een multiboot.

Alvast bedankt

DGStation Relook 400s,FantacyTeam_Alpha_2.14-CCcam,Technisat Multytenne TWIN

Geplaatst:

Of DGS ook multiboot kan weet ik niet meer maar ik dacht dat Red/Bluebox dat wel een sgedaan had.

Maar let op het is Enigma met Enigma in multiboot, dat is zeker of misschien DGS met DGS in multiboot maar niet de 2 door elkaar.

Geplaatst:
Citaat:
Of DGS ook multiboot kan weet ik niet meer maar ik dacht dat Red/Bluebox dat wel een sgedaan had.
Maar let op het is Enigma met Enigma in multiboot, dat is zeker of misschien DGS met DGS in multiboot maar niet de 2 door elkaar.

Het volgende staat in een topic eerder op dit forum:

Bewerk bootmenue.conf als volgt:

Voor een Dreambox image:
bs=1024
skip=1152
count=4992

Voor een Relook image:
bs=1024
skip=1280
count=4224

Maar ik heb het nog niet aangedurft om het te testen. Op Denktenk sprak iemand over het bij de hand houden van een Jtag kabel dus......

Geplaatst:

laat ik het zo zeggen,

met een sf-image in de flash, werkt mijn relook perfect met pli garnet als 2de image, alleen de pvr functie werkt nog niet, daar moet ik nog naar kijken

wie weet wat morgen brengt........ik niet....ik weet niet eens wat er gisteren gebeurde

Geplaatst:

Bedoel je dat je niet kunt opnemen als je Pli in multiboot hebt, of bedoel je dat de twin tuner opnamefunktie niet werkt?

Ik wil nl proberen of Pli Helenite kan in Relook(heb nu SF Team in flash)

Geplaatst:

Gaat niet, wat je in het bootmenu kan selecteren is of een DM image of een DM image aangepast voor de 400, Gemini heeft er 1, andere ken ik niet.

Waarom zou je een DGS image in multiboot willen? de DGS images draaien nog niet fatsoenlijk in de flash.

DM8000, DM500HD Loewe Xelos, Samsung LED, WD My Book T55 4x Alps Quad

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen