Ga naar inhoud


Geen klantnummer herkenning helpdesk via VOIP bellen


Gast Henri Aalten

Aanbevolen berichten

Gast Henri Aalten

Als ik een helpdesk bel, krijg je eerst een computer aan de lijn.

de computer vraagt dan, toets uw klantnummer in.

 

Tot op heden worden de nummers die ik dan intoets niet geaccepteerd hoe kan dat !!!! Ik bel dus nu via VOIP modem Daytek 2700 V Annex A

 

Telefoon Malibu 630

 

Gewoon bellen, en gebeld worden is geen probleem.

 

Voorheen nooit een probleem geweest bij KPN.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dat heb ik ook weleens. Als ik het nog een keer probeer is het wel goed. Probeer anders het downloaden te beperken om een kwalitatief gezien zo goed mogelijke verbinding op te zetten.

Groeten Thomas

 

Rule #1 Good computers don't go down.

Rule #2 There is no such thing as a good computer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier staat:

 

Citaat:
DTMF tonen

 

Bij elk scenario is ook een test gedaan waarbij DTMF (dual tone multi frequency) tonen zijn afgespeeld (elke toets op een telefoon geeft een unieke DTMF toon, die gebruikt kan worden door Interactive Voice Response (IVR) systemen). Bij normale PSTN (POTS en ISDN) en GSM verbindingen komen deze DTMF tonen gewoon door. Bij een paar VoIP aanbieders ook, maar de meeste hebben hier problemen mee. 1 Softclient geeft DTMF niet door. Bij een aantal VoIPoBB scenario’s treden de volgende effecten op: DTMF tonen komen veel zachter door, DTMF veel te hard (overstuurd), DTMF vervormd, DTMF komt wel door, maar met een nieuwe timing (een keer korter en een keer uitgerekt), alleen de laatste DTMF uit een serie komt door.

 

Een beetje spelen met de relevante instellingen in je telefoontoestel wil nog wel eens helpen. Weet je overigens zeker dat hij niet toevallig op pulse staat?

Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zit in een instelling in je modem met betrekking tot de DTMF toon doorgifte.

Neem eens contact op met Draytek, of zoek op hun site (forum)...

 

Big fellow

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...