D.Quijote Geplaatst: 8 april 2007 Geplaatst: 8 april 2007 Ik heb hier een nokia 3410 telefoon die zich zelf weer uitschakeld als ik hem aanzet. Soms blijft hij wel aan maar als je een toets indrukt of een gesprek binnenkomt gaat hij ook uit. De batterij is goed want ik heb hetzelfde probleem met een nieuwe batterij. Is er iemand die dit probleem kent ???? Ik vind dit nl.een prettig toestel. Salu2, D.Quijote M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
Hellum Geplaatst: 8 april 2007 Geplaatst: 8 april 2007 zoek gewoon een andere oude nokia 3410, op tweede handsveilingsites of zelf op rommelmarkten vindt je ze wel. en zo duur zijn ze niet meer. Gerard If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience. -George Bernard Shaw
boarder Geplaatst: 10 april 2007 Geplaatst: 10 april 2007 Heel vaak zijn de batterijcontacten de oorzaak. Batterij uithalen en contacten van toestel en batterij reinigen.
D.Quijote Geplaatst: 11 april 2007 Auteur Geplaatst: 11 april 2007 Batterij contacten zijn schoon, dus ik denk dat ik hem maar openmaak, en kijk of ik wat kan zien. Alleen heb ik geen Nokia schroevendraaier hier, dus zal ik wel die schroefjes moeten uitboren. Of heeft iemand anders een idee hoe ik de telefoon openkrijg. Salu2, D.Quijote M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
Moderator Matchless Geplaatst: 11 april 2007 Moderator Geplaatst: 11 april 2007 goedkoop horlogemakers schroevendraaiertje kopen en die zo vijlen dat die in de schroefjes past. Boren gaat meestal niet goed. Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.
D.Quijote Geplaatst: 11 april 2007 Auteur Geplaatst: 11 april 2007 Met die horloge schroevendraaiers had ik het al geprobeerd, maar dan kan je geen kracht zetten, ik dacht dat het een speciale Nokia schroevendraaier was, maar na wat zoekwerk bleek het gewoon een torx 6 te zijn. Die intussen aangeschaft, en de handel opengemaakt. Alles goed schoongemaakt maar zonder resultaat. Dus ga ik maar eens vragen op het te koop gevraagd forum of er iemand nog een 3410 heeft. Salu2, D.Quijote M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
Oldereast Geplaatst: 13 april 2007 Geplaatst: 13 april 2007 Je kan zo'n horloge schroevendraaiertje ook in de bek van een combinatie tang zetten en dan de schroefjes los draaien. Soms breekt het bijgevijlde blad ook wel eens maar die dingen kosten bijna niets :-) Alles kan: Wim Kan, koffiekan, Sandokan..
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen