Gast Geplaatst: 8 april 2007 Geplaatst: 8 april 2007 wie kan mij uitleggen hoe een db met een pioneer dvr de guide plus kan draaiend krijgen heb al wel wat gelezen hierover in de database maar dit is niet met een db,want in de voorbewerkte lijst van de dvr staat geen db en is onze provider nu canaal + of canaal digitaal mijn db springt ook niet over via de g link kabel die dan een code toe gestuurd krijgt. wie helpt mij.db 7000.
Tonskidutch Geplaatst: 8 april 2007 Geplaatst: 8 april 2007 begrijp ik je goed guide plus via een g-link, dat is toch enkel werkzaam voor videorecorders aan av2 op je pioneer? cheers Dandelion Pleasentries Röyksopp
Gast Geplaatst: 9 april 2007 Geplaatst: 9 april 2007 nee dit kan ook via een sat reciever alleen ik weet niet hoe in de data base staat ook een stuk geschreven met een echostar maar ik wil het via mijn dreambox indien mogelijk vandaar de vraag stelling
Gast Geplaatst: 10 april 2007 Geplaatst: 10 april 2007 ik heb gebeld met pioneer dit is wel mogelijk via de g link kabel die ik voor het remote oog moet hangen van de db de db op de duitse eurosport kanaal dan minimaal 24 uur aan moet laten met de dvd rec op standby dan moet het lukken volgens pioneer ik ga dit vanacht proberen jully horen nog. gr deschotel
Tonskidutch Geplaatst: 10 april 2007 Geplaatst: 10 april 2007 dat lijkt spannende nacht te worden ik begrijp echter niet hoe je daarmee stabiel de opnames wil sturen per guide op andere zenders die epg afhankelijk zijn. maar je leert nooit alles zonder testen. cheers Dandelion Pleasentries Röyksopp
Gast Geplaatst: 11 april 2007 Geplaatst: 11 april 2007 ik heb de hele nacht de db aan gehad op eurosport maar geen resultaat op de pioneer dvd recorder.helaas toch maar weer eens met pioneer bellen. jully horen nog.ps ik heb wel wat mensen benaderd die het wel vreemd vinden dat je via het oog van de remote control zenders kunt over plaatsen naar je dvd recorder maar ja wie ben ik als ik het had geweten had ik hier de vraag niet hoeven stellen?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen