Gast Geplaatst: 10 april 2007 Geplaatst: 10 april 2007 Voor het eerst probeer ik een video om te zetten naar harde schijf / dvd. Nu vraag ik mijn af of ik daar de aansluitingen voor heb? Ik weet wel dat ik bij het kopen van de computer daarmee rekening gehouden had. Daarom mijn vraag welke aansluiting is dit? (Foto bijlage)
Pionewbie Geplaatst: 10 april 2007 Geplaatst: 10 april 2007 FireWire (IEEE 1394 en 1394b) Zie: Wikipedia
Gast Geplaatst: 10 april 2007 Geplaatst: 10 april 2007 Bedankt voor de info! Zag dat het voor een digitale bron is, dus over zetten van analoge video kan ik dan vergeten!
Hellum Geplaatst: 10 april 2007 Geplaatst: 10 april 2007 gewoon een goedkope tvkaart kopen, kan analoog aan en je kunt het gewoon opslaan op de harde schijf kost iets van 30 a 40 euro. Gerard If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience. -George Bernard Shaw
Gast Geplaatst: 10 april 2007 Geplaatst: 10 april 2007 Het is niet om op te nemen. Ik wil een videoband / camcorder omzetten om op dvd te kunnen branden. TV kaart en satellietkaart zitten er al in.
Gast Geplaatst: 10 april 2007 Geplaatst: 10 april 2007 hallo als je een er een tv kaart in hebt zitten dan zit er in de meeste gevallen ook wel een analoge video in gang op kan in tulp invoer of digital zijn met een ronde 5polige steker zijn verlopen te krijgen naar een tulp
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen