Gast Geplaatst: 10 april 2007 Geplaatst: 10 april 2007 Beste mensen, Ik heb problemen met het lezen van mijn Canal Digitaal kaartje in SAB cisc Explorer. De multicrypt kaarlezer herkent geen smartcard. Mijn originele Viaccess smartcard van een andere zender herkent de SAB ook niet. De module wordt wel herkend en ik ontvang zonder problemen het beeld. De software die erin zit is van 14-06-2006. Zijn er wellicht mensen die dezelfde problemen hebben? En weet iemand hoe en via welke zender via satelliet ik een update kan downloaden? Alvast bedankt voor de reactie(s). Groet
Gast Geplaatst: 11 april 2007 Geplaatst: 11 april 2007 FUN2006, OTA update bestaat voor dit merk niet. Op de site van de importeur kanalen-editor downloaden en laatste firmware (maart 2007) en via null-modemkabel er in. Met vriendelijke groet, Dutchmen_474
Gast Geplaatst: 12 april 2007 Geplaatst: 12 april 2007 Hallo, Probleem is opgelost. Ik ben bij de satellietwinkel geweest waar ik de receiver heb gekocht en het schijnt dat het probleem zat in het feit dat ik receiver aan heb laten staan toen ik de smartcards verwisselde. Het advies van de verkoper was dan ook om iedere keer als ik de smartcard wil verwisselen, om dan de receiver uit te zetten. Dutchmen_474, bedankt voor de reactie. Ze hebben in de winkel ook de nieuwste software erop gezet. Groet
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen