Vivaldi Geplaatst: 11 april 2007 Geplaatst: 11 april 2007 Hallo, Op mijn Topfield 5510PVR komt transponder 93 niet voor in de lijst. De frequentie is 12,266 GHz. Ik zou deze transponder/frequentie graag in mijn Topfield plaatsen voor ontvangst van Nordwest Radio (Radio Bremen). Hoe krijg ik dit voor mekaar? Ik vond al een update van de transponders op een website, maar ook daar vind ik de transponder niet terug. Wie helpt mij? Met vriendelijke groet, Vivaldi 2 x VUO+Solo2
alfred de witt Geplaatst: 11 april 2007 Geplaatst: 11 april 2007 in het menu, installatie satelliet / transponder bewerken kun je voor elke satelliet freq toevoegen. probeer maar uit. Alfred Vu duo 2, VU uno twin, T90, Philips 90cm offset schotel met diseqc motor, LG 4K 55"
Vivaldi Geplaatst: 11 april 2007 Auteur Geplaatst: 11 april 2007 Beste Alfred, Ik vind uiteraard het menu installatie. In de lijst van dit submenu komt helaas satelliet/transponder bewerken niet voor. MVG Vivaldi 2 x VUO+Solo2
Vivaldi Geplaatst: 11 april 2007 Auteur Geplaatst: 11 april 2007 Inmiddels wel de oplossing gevonden! Menu enigszins anders, maar 't is gelukt. MVG Vivaldi 2 x VUO+Solo2
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen