matthew_be_wvl Geplaatst: 11 april 2007 Geplaatst: 11 april 2007 Er loopt op dit moment een proefproject met DVB-H in Gent. MADUF is de naam ervan. Men gebruikt 3 zenders in de stad en momenteel wordt de VRT aangeboden. Bij mij worden deze services ingelezen op mijn DVB-t ontvanger als data services, zijn er nog mensen die dit voorhebben? MADUF website Philips DSR 7121, Multytenne Single en TV-Vlaanderen toppakket
Gast Geplaatst: 12 april 2007 Geplaatst: 12 april 2007 Citaat: Er loopt op dit moment een proefproject met DVB-H in Gent. MADUF is de naam ervan. Men gebruikt 3 zenders in de stad en momenteel wordt de VRT aangeboden. Bij mij worden deze services ingelezen op mijn DVB-t ontvanger als data services, zijn er nog mensen die dit voorhebben?MADUF website Op welk kanaal wordt dit uitgezonden.
Gast Geplaatst: 12 april 2007 Geplaatst: 12 april 2007 Hier geen data services via mijn DVB-T ontvanger. Alphasat.
matthew_be_wvl Geplaatst: 12 april 2007 Auteur Geplaatst: 12 april 2007 Kanaal 37. Het staat onderaan op de informatie-pagina van DVB-H.org. Philips DSR 7121, Multytenne Single en TV-Vlaanderen toppakket
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen